úterý 13. září 2011

Druhý den





Pokračuji s krmením, 3 litry roztoku denně padne na jedno včestvo. Zatím jsem "roztopil" 12kg cukru ve velkém hrnci s převařenou vodou. Jde to celkem dobře, za hodinu a občasného míchaní vařechou je cukr rozpuštěn a může se nalít do 10 l kanystru. Řeším větší krmítko ať nemusím denně jezdit, něco už mám vymyslené :) a také řeším zakrytí úlu proti dešti a sněhu. Dnes jsem včelky trochu více pozoroval, kvůli intenzivního krmení jsem jim zúžil česno na průchod 2-3 včel, aby se zabranilo loupení cizími včelami. Občas se objeví včelka nesoucí pyl do úlu. Jelikož se jedná o úl ze včelína, přisruboval jsem jim letač a vytěsnil všechny jiné otvory v úlu aby se do úlu nedostavaly cizí loupící včely nebo vosy. Stav úlu opravdu není dobrý a jsou tak teď akurad na přezimování, na jaře je přemístím do nových.

Zúžené česno a letač (držák z UPS :) )

Něco málo z nezbytné výbavy (klobouk se síťkou, rukavice a smetáček, dymák není na fotce)


Žádné komentáře:

Okomentovat